Κι αυτές λειτουργούν χωρίς ουσιαστικό σχέδιο για την ανανέωσή τους και τη σύνδεσή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία. Παρουσιάζουν έντονα οικονομικά προβλήματα, με αποτέλεσματα: 1. Να εμποδίζεται η ανανέωση των συλλογών τους 2. Να μην γίνεται σωστή συντήρηση και η αναβάθμιση του εξοπλισμού τους και 3. να υπάρχει μεγάλη δυστοκία στην στελέχωσή τους από εξειδικευμένο προσωπικό.
Οι μαθητές, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ΠΟΕΒ, δεν εκπαιδεύονται στη χρήση των πηγών πληροφόρησης, ενώ με το ασφυκτικό πρόγραμμα κάλυψης της διδακτέας ύλης, δεν καταφέρνουν να αξιοποιήσουν τις υπάρχουσες Σχολικές Βιβλιοθήκες, ειδικά στις μεγαλύτερες τάξεις, όπου δεν υπάρχει στο πρόγραμμα χρόνος μελέτης.
Λόγω της υπάρχουσας κατάστασης, οι καθηγητές δεν εντάσσουν στη διδακτική στρατηγική τις σχολικές βιβλιοθήκες και αδυνατούν να αναδείξουν το εύρος και την πραγματική διάσταση της λειτουργίας των Σχολικών Βιβλιοθηκών, με άμεση συνέπεια την συνολική υποβάθμιση της εκπαίδευσης στη χώρα μας. Η ΠΟΕΒ καλεί την Πολιτεία να δημιουργήσει άμεσα νομοθετικό πλαίσιο για τις Σχολικές Βιβλιοθήκες, να προχωρήσει στην άμεση ίδρυση 1.000 νέων Σχολικών Βιβλιοθηκών, να υποβάλει και να εντάξει το σχέδιο δράσης στο Δ΄ΚΠΣ, αλλά και να αξιοποιηθεί η δυνατότητα κοινού οργανωτικού σχεδιασμού σχολικών βιβλιοθηκών με την Κύπρο.
Μέλη της ΠΟΕΒ είναι η Εθνική Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών, η Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών, η Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης, η Εταιρεία Συγγραφέων, η ΟΛΜΕ, η ΔΟΕ, η ΟΙΕΛΕ, οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων Αθηνών και η Ένωση Ελλήνων Βιβλιοθηκονόμων & Επιστημόνων Πληροφόρησης."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου